Afrekenen met de grootste ‘dikmakers’

Misschien heb je al vaak geprobeerd af te vallen. Met een bepaald dieet of met een van de vele preparaten die in de handel zijn. En misschien is het resultaat van al die pogingen je tegengevallen. Of je bent aanvankelijk wel de nodige pondjes kwijtgeraakt, maar je was daarna weer heel snel terug op je oude gewicht.

Ik hoor je denken waarom het dan met mijn programma Happy Weight Personal wèl zou lukken. Honderd procent garantie kan ik natuurlijk niet geven. Ik weet als geen ander hoe moeilijk het kan zijn een gezond gewicht te krijgen (en te behouden!). Maar als je de tips en adviezen van Happy Weight serieus probeert toe te passen, ga je het op de weegschaal merken. Alle tips zijn in de praktijk getoetst. Ze zijn afkomstig van diëtisten, bewegingswetenschappers, huisartsen en andere deskundigen die al veel mensen met overgewicht hebben begeleid.

De grootste dikmakers zijn tussendoortjes. Wist je dat de meeste mensen al afvallen als ze calorierijke tussendoortjes laten staan? Om mezelf niet in de verleiding te brengen, ben ik zelf helemaal gestopt met tussendoortjes. Er blijft nog genoeg lekkers over. Goed ontbijten en veel (water) drinken, zijn twee andere (verrassende) tips voor een slanke lijn.

Probeer altijd soepel om te gaan met adviezen. Raak niet in paniek als het eens een week niet lukt. Of als je een keertje ‘zondigt’. Probeer gewoon daarna de draad weer op te pakken. Dat is het leuke van Happy Weight: je kunt het op een flexibele manier toepassen, gewoon in jouw dagelijkse leven.

Stan

Stan

Happy Weight Personal in één oogopslag:

  • ontwikkeld door Nederlandse deskundigen
  • aanbevolen door het Voedingscentrum
  • vergoeding door veel zorgverzekeraars
  • geen jojo-effect door gezonde leefstijl
  • 60.000 tevreden klanten